Kampania edukacyjna UNICEF

Od stycznia br. na 500 nośnikach Clear Channel Poland w niemal 20 polskich miastach można oglądać plakat wspierający światową kampanię edukacyjną UNICEF na rzecz pomocy dzieciom dotkniętym przez AIDS.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W największych miastach można już zobaczyć polską wersję plakatu, który wspiera kampanię UNICEF. Jej celem jest budowanie świadomości problemu HIV i AIDS wśród dzieci i młodzieży. Światowa kampania sfinansowana przez Clear Channel jest obecna w 50 krajach świata, na 5 kontynentach i jest pierwszą globalną kampanią outdoorową zrealizowaną przez Clear Channel oraz UNICEF. Kampania jest realizowana na nośnikach typu citylight.

       

Kampania jest wynikiem konkursu na projekt plakatu, w którym uczestniczyło 300 agencji reklamowych z 30 krajów. Zwycięski plakat zaprojektowała agencja Bester Burke z Afryki Południowej. Polskę reprezentowała m.in. agencja Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego. Tego samego dnia – 27 października 2005 r. w Johannesburgu, Londynie i Nowym Jorku artyści i osobistości życia publicznego, m.in. Whoopi Goldberg, Sir Roger Moore, wspólnie z przedstawicielami Clear Channel i UNICEF, wzięli udział w uroczystym odsłonięciu plakatu, który wspiera kampanię na całym świecie.

„Reklama zewnętrza jest niezwykle skuteczna, jeśli chodzi o zwrócenie uwagi ludzi na problemy społeczne, jej nośność jest niezwykle duża. Do kampanii w Polsce wybraliśmy ponad 500 citylight’ów w największych miastach Polski. Bardzo się cieszymy, że kampania UNICEF, uczulająca społeczeństwo na problem tragicznych skutków AIDS wśród dzieci, będzie widoczna także w Polsce” – mówi Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland.

”Już ponad 15 milionów dzieci zostało osieroconych na skutek AIDS. Jeśli nie zostaną podjęte natychmiastowe działania świat stanie w obliczu katastrofy. Właśnie dlatego UNICEF rozpoczął globalną kampanię „Razem dla dzieci. Razem przeciw AIDS.” Jej częścią jest światowe partnerstwo UNICEF z Clear Channel. Dziękujemy Clear Channel Poland, za włączenie się do akcji.” – mówi Magdalena Hernandez, Dyrektor Wykonawczy UNICEF Polska.

Kampania wykorzystująca zwycięski plakat będzie realizowana przez Clear Channel m. in. w takich miastach jak: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Lublin, Łódź, Katowice, Bytom, Bydgoszcz.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska