Potrzebna agencja do rocznej kampanii "Ja Cię SERniczę"

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu pod hasłem "Ja Cię SERniczę", który potrwa rok - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Jego budżet wynosi 1,07 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana agencja zajmie się m.in. realizacją działań reklamowych, które mają obejmować realizację akcji promującej ser w postaci słodkiej w formie sernika w internecie, social mediach, telewizji i w radiu. Będzie też prowadzić profil akcji na Facebooku, zorganizuje dedykowany event i inne wydarzenia promocyjne.

Zajmie się także szeroko pojętymi działaniami public relations (kontakty z mediami, prowadzenie biura prasowego) oraz przeprowadzi kilka akcji samplingowych.

Oferty mogą składać agencje, które wykażą należyte wykonanie minimum 3 kampanii informacyjno-edukacyjnych o łącznej wartości minimum 1 mln zł brutto.

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka działania promujące ser mają być prowadzone od 1 lipca br. do 30 czerwca 2022 roku. Ich budżet nie może przekroczyć kwoty 1,07 mln zł.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 czerwca br.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?