Kampania Tymbark Fit

Euro RSCG Warsaw dla nowego produktu Tymbark Fit

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową nowej linii niskokalorycznych soków Tymbark Fit. Kampania składa się z reklamy prasowej i telewizyjnej, a jej emisja rozpoczyna się 1. października 2004r.

„Stworzony dla kobiet, działa na mężczyzn” – to hasło przewodnie kampanii, które widać doskonale w 15 i 30- sekundowych spotach telewizyjnych. Film „Basen” przedstawia młodą, atrakcyjną kobietę, która potrafi wywrzeć nieoczekiwane wrażenie na płci przeciwnej obecnej na basenie. Dziewczyna ceni sobie dobre samopoczucie i nienaganny wygląd, a Tymbark Fit to jej produkt. Pije go na co dzień, bo ma owocowy smak, a do tego o połowę mniej kalorii niż inne soki i napoje.

Kampanii telewizyjnej, składającej się z filmu 30 i 15 sekundowego, towarzyszą reklamy prasowe, oparte na prostym pomyśle, z produktem w roli głównej. Prostota i elegancja stylu podkreśla wysoką jakość produktu. Reklamy w przenośny i zabawny sposób komunikują główną korzyść Tymbark Fit: o połowę mniejszą ilość kalorii. Ta zaadresowana głównie do kobiet kampania stworzona została w subtelnym stylu, który ma trafić w kobiece gusta.

Grupą docelową są głównie kobiety, w wieku 20-35 lat, mężczyźni zaś stanowią grupę drugoplanową. Są to głównie mieszkańcy średnich i dużych miast, aktywni zawodowo, o średnich i wyższych dochodach i wykształceniu. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym produkcie i jego wyjątkowej korzyści jaką jest połączenie niskokalorycznego napoju z doskonałym owocowym smakiem, jak również stworzenie wyraźnego, nowoczesnego i atrakcyjnego dla konsumentów wizerunku marki.

Spoty reklamowe będą emitowane od 1.10.2004r. do 4.11.2004r. m.in. w Polsacie, TV4, TVN i TVP. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie reklama prasowa w październiku i listopadzie zamieszczona w prasie kobiecej. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"