ROZWIŃ

Karolina Woźniak odpowiada za PR w Too Good To Go

Karolina Woźniak objęła nowe stanowisko PR manager w platformie Too Good To Go, oferującej niesprzedane posiłki w atrakcyjnych cenach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Karolina Woźniak zanim dołączyła do Too Good To Go na stanowisku PR managerki w Polsce, aktywnie działała w oddolnych ruchach klimatycznych. Do tej pory współtworzy inicjatywę "Klimatyczny Panel Obywatelski". Zawodowo zajmowała się zarządzaniem projektami w międzynarodowych korporacjach m.in. BSH i Lionbridge.  

Do zadań Woźniak będzie należeć budowanie świadomości marki na polskim rynku, relacje z mediami i rozwijanie strategii Globalnego Ruchu na Rzecz Niemarnowania Jedzenia (The Movement), współpraca z liderami opinii i influencerami.

Too Good To Go działa na polskim rynku od lipca tego roku. Aplikacja oferuje klientom kupno jedzenia, którego nie udało się sprzedać w ciągu dnia knajpom, sklepom czy hotelom. Polskim oddziałem kieruje Kuba Walasek, na czele marketingu stoi Magdalena Marzec, w przeszłości odpowiedzialna za komunikację Showmax.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

"Darek Stolarz Remont w 3 dni" w październiku w Polsat Café

"Darek Stolarz Remont w 3 dni" w październiku w Polsat Café

Publicis wygrywa globalny budżet mediowy Aldi

Publicis wygrywa globalny budżet mediowy Aldi

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group