Katarzyna Bałdo-Bożek key account executive w Grupie ZPR Media

Katarzyna Bałdo-Bożek dołączyła do spółki IDMnet, należącej do Grupy ZPR Media i objęła stanowisko key account executive.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Bałdo-Bożek key account executive w Grupie ZPR Media

Do jej zadań należy sprzedaż czasu antenowego w stacjach telewizyjnych z portfolio Grupy ZPR Media (Fokus TV, Polo TV, Eska TV, VOX Music TV i Hip Hop TV). Jest również odpowiedzialna za współpracę z klientami domów mediowych. Katarzyna Bałdo Bożek raportuje do Agnieszki Muszyńskiej, dyrektor działu klienckiego w IDMnet.

Ostatnio Katarzyna Bałdo-Bożek pracowała w Direct Publishing Group jako dyrektor rozwoju biznesu. W latach 2009-2014 pełniła funkcję kierownika ds. sprzedaży bezpośredniej i regionalnej w Polsat Media. Była również dyrektorem sprzedaży w Trader.com. W przeszłości związana była m.in. z Bauer Media, Axel Springer AG i Media Tak.

Jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Opolskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta