Marka Kia promuje Dni Otwarte

W ramach promocji Dni Otwartych Kia Polska wystartowała z kampanią reklamową. Celem działań promocyjnych jest zapoznanie z modelami samochodów Kia oraz zachęta do skorzystania ze specjalnych ofert czy jazd testowych.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Marka Kia promuje Dni Otwarte
fot. materiały prasowe

W trakcie Dni Otwartych (9-14 czerwca) w autoryzowanych salonach marki w całej Polsce dostępne będą modele, takie jak miejski crossover Kia XCeed oraz SUV Kia Sportage. 

Działania reklamowe uwzględniają offline (radio) i online (display, video, mailingi i programmatic). 

Za kreację odpowiada Interactive Partners, a media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"