KnowledgeHub inwestuje w Beemail

KnowledgeHub został inwestorem w spółce Beemail, która oferuje platformę e-mailingową przeznaczoną dla branży e-commerce. Docelowo fundusz ma posiadać 33 proc. udziałów, a pozostały pakiet pozostanie w rękach obecnych udziałowców.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pozyskane przez Beemail środki od KnowledgeHub mają zostać przeznaczone na dalszy rozwój technologiczny platformy z naciskiem na rozbudowanie funkcjonalności automatyzujących procesy sprzedażowe (sales automation i audience targeting). Część funduszy ma zostać zagospodarowana również na powiększenie zespołu i pozyskanie project managera odpowiedzialnego za dalszy rozwój platformy.

Platforma Beemail zakończyła ubiegły rok wzrostem przychodów o 225 proc. w stosunku do roku 2013. Pozyskała takich klientów jak home.pl, Krajowy Rejestr Długów, LeadR oraz kontynuowała współpracę z Media Markt, Hasbro Poland czy Empik.com.

KnowledgeHub inwestuje w projekty związane z rynkiem reklamowo-mediowym. Fundusz prowadzony jest przez Marcina Woźniaka, założyciela i wieloletniego dyrektora zarządzającego ARBOmedia (obecnie Goldbach Audience).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem