Kolejna kampania MobileGO dla Reserved

2 kwietnia br. firma MobileGO, zajmująca się marketingiem mobilnym, rozpoczęła kolejną akcję SMS-ową na zlecenie LPP S.A. - właściciela marki Reserved

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Organizowana akcja polega na wysyłce do wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl SMS-ów z informacją o najnowszej kolekcji Reserved i akcji Reserved Clubbing Weekend w warszawskiej Galerii Mokotów. Każda osoba, która w dniach 3-4 kwietnia przyjdzie do salonu Reserved ma szansę otrzymać upominek - limitowaną smycz Reserved.

Jest to kolejna kampania marketingu mobilnego organizowana przez MobileGO o zasięgu lokalnym, skierowana tylko do użytkowników MobileCLUB zamieszkałych w Warszawie. Poprzednie tego typu akcje, organizowane w ubiegłym roku dla LPP S.A., dotyczyły m.in. otwarcia w warszawskiej Galerii Mokotów nowego działu męskiego i damskiego Reserved.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny