Kolory z L'Orealem

Koncern L’Oreal wprowadziła na polski rynek farby do koloryzacji włosów Couleur Experte profesjonalny systemu wielotonowej koloryzacji włosów w domu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa w mediach.

Czas trwania kampanii: październik – grudzień br.;Cele kampanii: Zwiększenie wśród konsumentek świadomości (znajomości) produktu, edukacja konsumentki poinformowanie o produkcie,Grupa docelowa kampanii: Stanowią kobiety w wieku 25-40 lat, nowoczesne, aktywne, poszukujące, pewne siebie, wyrafinowane mieszkanki miast; Interesujące się modą, lubiące nowości w koloryzacji oraz eksperymentowanie z własnym wyglądem, znające zarówno walory koloryzacji w domu jak i salonie fryzjerskim. Kobiety te poszukują naturalnego koloru, którego jednak jak dotąd nie uzyskały w domowej koloryzacji. Poszukują i cenią produkty o najwyższej jakości. Couleur Experte pokrywa siwe włosy więc każda kobieta (bez względu na wiek) może ten produkt stosować.Media: telewizja: (TVP, POLSAT, TVN 7 i kanały tematyczne), prasa ( „Viva!”, „Gala”, „ELLE”, „Twój Styl”, „Cosm oplitan”, „Olivia”, „Glamour”, „Wysokie Obcasy”, „Claudia”, „Tina”, „Przyjaciółka”);Klient: L’Oreal.Agencja: McCann Ericksonn; McCann Ericksonn Polska – adaptacja.Dom mediowy: Optimedia Poland.Hasło kampanii: „Odkryj pierwszą wielotonową koloryzację”.

źródło: brief

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta