Koniec agencji 'Po prostu PR' i Primoloko

Agencje 'Po prostu PR' i Primoloko po ponad rocznej kooperacji od 5sierpnia funkcjonować będą pod jedną wspólna marką 'Black &White PR'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przez najbliższe dwa lata agencje z brandem "Black & WhitePR" zamierzają znaleźć się w czołówce polskich agencji prskutecznie konkurując z największymi międzynarodowymi i polskimipodmiotami.

Poza wspólnymi klientami nowej agencji, klientami "Black &White PR" stali się automatycznie klienci Po Prostu PR i Primoloko.Są to m.in.: FM Logistic, TIME TREND (ZIBI), Komitet BadańRadiowych, NIVENA, DIRECT PUBLISHING GROUP, BOYNQ, ROCA, POOLSPA,FORBO FLOORING, KOMFORT, ILLY, AGNESI, OGGI, LOACKER, ISOSTAR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska