ROZWIŃ

ATM Grupa: trudno nam oficjalnie skomentować przejęcie „Ojca Mateusza” przez TVP

ATM Grupa oficjalnie nadal czeka na wyniki konkursu w sprawie realizacji nowych odcinków „Ojca Mateusza”. - Możemy tylko wyrazić ubolewanie, że standardy komunikacji publicznego nadawcy o rozstrzygnięciu publicznych przetargów dopuszczają do takiej sytuacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe producenta.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
16 komentarzy
ATM Grupa: trudno nam oficjalnie skomentować przejęcie „Ojca Mateusza” przez TVP
„Ojciec Mateusz 28”; fot. Marzena Stokłowska, ATM Grupa

Telewizja Polska przestała współpracować z ATM Grupą przy realizacji 29. sezonu „Ojca Mateusza” (producent wyprodukował dotychczas wszystkie 28. serii produkcji, ostatnia z nich aktualnie jest emitowana). Nadawca zorganizował konkurs na nowego producenta serialu. Wśród firm ubiegających się o produkcję nowych odcinków serialu znalazły się m.in.: Rock And Roll Production (producent realizuje dla TVP m.in. „Leśniczówkę”), a także ponownie ATM Grupa.

Wyniki konkursu miały zostać ogłoszone w sierpniu br., ale firmy rywalizujące w konkursie nadal nie otrzymały informacji na ten temat. Telewizja Polska oficjalnie nie komentuje sprawy. - Informacje (...) stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i w związku z tym nie mogą zostać ujawnione - ucina biuro prasowe nadawcy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-przetarg-system-sap-podroze-sluzbowe,7169755157120641a ##

Z nieoficjalnych ustaleń jednak wynika, że publiczny nadawca nowe sezony „Ojca Mateusza” najprawdopodobniej będzie realizować samodzielnie. - TVP robi to wewnętrznie - informuje nas osoba z otoczenia publicznego nadawcy.

Taka decyzja może wynikać z faktu, że - jak informuje Wirtualna Polska - ATM Grupa złożyła swoją ofertę na realizację nowych odcinków „Ojca Mateusza” o około 20 proc. droższą niż do tej pory, tłumacząc to inflacją i wzrostem kosztów produkcji.

ATM Grupa: trudno nam to oficjalnie skomentować

Biuro prasowe ATM Grupy informuje Wirtualnemedia.pl, że spółka "nie otrzymała z TVP oficjalnej informacji o rozstrzygnięciu przetargu”. - W związku z tym trudno nam oficjalnie skomentować przejęcie „Ojca Mateusza” przez TVP - dodaje firma.

- Możemy tylko wyrazić ubolewanie, że standardy komunikacji publicznego nadawcy o rozstrzygnięciu publicznych przetargów dopuszczają do takiej sytuacji - pisze ATM Grupa.

Ostatni realizowany przez ATM Grupę sezon śledzi 1,65 mln widzów

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza 28” emitowane są w TVP1 w piątki o godz. 20.35. W okresie od 9 do 23 września serial oglądało średnio 1,65 mln widzów. Przełożyło się to na 13,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,83 proc. w grupie 16-59.

W głównej roli „Ojca Mateusza 27” nadal występuje Artur Żmijewski, partnerują mu m.in. Piotr Polk, Michał Piela, Edyta Olszówka, Bartłomiej Firlet, Artur Pontek i Jędrzej Taranek.

Poza główną obsada w 28 sezonie serialu „Ojciec Mateusz” gościnnie widzowie oglądać mogą m.in.: Annę Dymną, Beatę Ścibakówną, Aleksandre Hamkało, Ewę Wencel, Beatę Kawkę, Adriana Zarembę Ewelinę Bator, Wojciecha Wysockiego, Katarzynę Gałązkę, Piotra Ligienzę, Sławomira Packa, Bronisława Wrocławskiego, Grzegorza Wonsa, Jacka Borowskiego, Michała Lewandowskiego i Annę Mrozowską.

Serial w TVP1 oglądać można od 2008 roku

„Ojciec Mateusz” to polska wersja włoskiego serialu „Don Matteo”, która obecna jest w ramówce TVP1 od 2008 roku. Jest to seria; przedstawiający losy tytułowego fikcyjnego księdza katolickiego. Jako proboszcz wspólnie z zaprzyjaźnionymi policjantami rozwiązuje zagadki kryminalne oraz niesie pomoc swoim parafianom, a także wszystkim, którzy są w potrzebie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rolnik-szuka-zony-9-sezon-jesien-2022-ogladalnosc-tvp1-lider,7169757126444673a ##

Komentarze (16)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów