Kotlin promuje się w telewizji jako „numer jeden w Polsce” (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna ketchupu Kotlin (Maspex). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil i Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kotlin promuje się w telewizji jako „numer jeden w Polsce” (wideo)

Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot w humorystycznej konwencji. Bohaterowie testują, ile ketchupu może zmieścić się na różnych posiłkach.

Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo w ramach akcji przygotowano konkurs w internecie na najlepsze mikołajowe grafiki. Do wygrania słuchawki, selfie sticki oraz zestawy produktów marki. Ponadto na portalu Durszlak.pl odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się własnymi przepisami.

Za kreację kampanii odpowiada Brasil, a za zakup mediów Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Resort edukacji wzywa do usunięcia "Stiflera" z kampanii o cyberprzemocy wśród dzieci. PAP wycofuje patronat

Resort edukacji wzywa do usunięcia "Stiflera" z kampanii o cyberprzemocy wśród dzieci. PAP wycofuje patronat