Krosno z E. P. Creative Services

Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała strategię wprowadzenia na rynek międzynarodowy trzech nowych kolekcji marki Krosno.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Chodzi o „Art Gallery”, „Blue Essence” oraz „Open Feel”.

Międzynarodowy launch nowej kolekcji zorganizowano 10 lutego 2007 roku na targach AMBIENTE we Frankfurcie. Na targi agencja zaprojektowała m.in. stoisko firmy KROSNO oraz materiały promocyjne. Agencja E.P. Creative Services będzie odpowiedzialna za dalszą obsługę reklamową tych kolekcji.

"Przygotowaniem i obsługą naszych najnowszych kolekcji zajmuje się  agencja E.P. Creative Services, która najlepiej zrozumiała problem i od początku była zaangażowana w tworzenie szerszego podejścia strategicznego do marki Krosno. Kolejnym atutem agencji była możliwość kompleksowej realizacji zleconych działań" - powiedział Tomasz Łucek, Dyrektor Marketingu firmy Krosno.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami