Kruk w nowej kampanii zachęca: „Porozmawiamy o wyjściu z długów” (wideo)

Firma windykacyjna Kruk SA rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której zachęca Polaków do rozmowy na temat długów. Działania realizują agencje: Insignia, Starcom, iProspect.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kruk w nowej kampanii zachęca: „Porozmawiamy o wyjściu z długów” (wideo)

Koncepcja spotu, opiera się na nowej strategii marki firmy Kruk. Ma wspierać jej działania rebrandingowe i pomóc zrealizować cele biznesowe.

Firma zwraca uwagę, że dług to problem do rozwiązania, ale inicjatywa w spłacie leży po stronie klienta, a Kruk jest partnerem do rozmowy, który ułatwia proces wychodzenia z pętli zadłużenia, ale też potrafi realizować i wyegzekwować zapowiedziane konsekwencje.

Spot powstał w dwóch wersjach – 15 i 30-sekundowej i jest emitowany w telewizji, serwisie YouTube oraz na platformach VOD. Za jego koncepcję kreatywną odpowiada agencja Insignia.

 

Realizacją filmu zajął się dom produkcyjny Chroma Pro Agnieszki Chromickiej, a wyreżyserował go Jakub Kossakowski. Odpowiedzialność za budżet offline KRUK powierzył agencji mediowej Starcom, należącej do Publicis Groupe, a obsługą mediów online w kampanii wizerunkowej 360 zajmie się iProspect (dentsu Polska), która prowadzi na co dzień działania wizerunkowe i perfomance marki w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"