'Która promocja Ci pasuje?'

Pod tym hasłem 29 sierpnia ruszyła kampania dwóch modeli Nissana - Micry i Almery.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter produktowy a grupę docelow± stanowi± mieszkańcy miast pow. 30 tys., 25+, dochody pow. 1.500 zł miesięcznie.

Kampania prowadzona jest w prasie: „Gazeta Wyborcza", „Rzeczpospolita", „Metro", „Dzień Dobry", „Metropol", „Newsweek Polska", „Polityka", „Przekrój", „Motor", „Auto Świat"; radiu: Program I i III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM; telewizji: TVP, TVN, Polsat; oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Agencja reklamowa DDB Warszawa. Dom mediowy Optimum Media OMD.

– Podobną promocję oferowaliśmy klientom w czerwcu. Ponieważ oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowaliśmy się na skonstruowanie kampanii w oparciu o sprawdzone elementy. To naprawdę bardzo dobra oferta. Dzięki urozmaiceniu opcji do wyboru wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom każdego potencjalnego klienta poszukującego auta z segmentu B lub C – powiedziała Briefowi Joanna Wojtkowska, field marketing & PR senior specialist w Nissan Poland.

Kampania potrwa do 30 września br.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"