Lajkonik w nowej odsłonie wizualnej

Jedna z najbardziej znanych marek słonych przekąsek w Polsce przeszła kompleksową metamorfozę wizualną. Za odświeżenie identyfikacji Lajkonika odpowiada agencja Soul & Mind, która nadała jej inny charakter, zachowując przy tym wartości budowane przez lata.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Lajkonik w nowej odsłonie wizualnej
fot. mat. prasowy

Nowy branding objął całe portfolio produktowe marki – od klasycznych precelków i paluszków po krakowskie talarki. Celem było nie tylko ujednolicenie szaty graficznej, lecz także wzmocnienie wyróżników jakościowych, takich jak wypiek w piecu, odpowiedzialny skład czy walory smakowe.

– Zależało nam, by stworzyć spójną, nowoczesną oprawę graficzną, która będzie czytelna i atrakcyjna dla dzisiejszego konsumenta, a jednocześnie pozostanie zakorzeniona w wartościach marki. Lajkonik to produkt z tradycją - dlatego tak istotne było dla nas zachowanie jego tożsamości przy jednoczesnym wprowadzeniu nowej energii – przekazała mediom Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, creative director w Soul & Mind.

Tak się zmienia Lajkonik

Kluczowe elementy opracowanej identyfikacji to m.in. charakterystyczna żółta apla w dolnej części opakowania, która wzmacnia rozpoznawalność na półce i eksponuje claim „Wypiekane w piecu”. Zmieniono także układ typografii - nazwy produktów zapisano jednolitym krojem, co ma zwiększyć przejrzystość i uporządkować komunikację. Dodatkowo pod logotypem pojawił się claim „Legendarny smak”, a ikony odpowiedzialności (np. z olejem rzepakowym czy produkt wegański) zostały odpowiednio wyeksponowane.

Nowa identyfikacja wizualna ma pozwolić na wzmocnienie spójności marki na półce oraz podkreślenie najważniejszych atrybutów - jakości, smaku i odpowiedzialnego składu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski