Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) uruchamia program różnorodności dla klientów. Obejmie on warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów

Leo Burnett uruchomił program dla klientów, aby zapewnić, że ich reklamy będą uwzględniać różnorodność i integrację.

The Everything Way to partnerstwo między strategiczną firmą doradczą The Unmistakables w zakresie różnorodności, równości i integracji oraz The Diversity Standards Collective, która oferuje markom i agencjom wgląd w kulturę i wskazówki.

Nowe podejście obejmie agencję należącą do Publicis i zapewni pomoc ekspertów na różnych etapach rozwoju kampanii.

Kilku klientów Leo Burnett zaczęło korzystać z tego rozwiązania, w tym McDonald's.

Nowe podejście do różnorodności obejmie warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów, co ma doprowadzić do „bardziej integracyjnego i skuteczniejszego marketingu marki”.

Klienci otrzymają również wskazówki dotyczące kreatywności i strategii, a także „reprezentacji korporacyjnej i proaktywnego zarządzania ryzykiem”.

Badania DE&I będą oferowane klientom za pośrednictwem usługi, a wgląd będzie wykraczał poza sam produkt końcowy, obejmując produkcję.

- Różnorodność i integracja to ciągła podróż zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, a The Every Way wykorzystuje wiedzę naszych partnerów tam, gdzie najbardziej jej potrzebujemy - powiedział Josh Bullmore, dyrektor ds. strategii w Leo Burnett w Wielkiej Brytanii.

 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami