Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę Raffaello

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg Ferrero Polska na obsługę reklamową marki Rafaello.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Leo Burnett Warszawa będzie odpowiadać za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Raffaello na region Europy Środkowej i Wschodniej (CEE) oraz w Polsce.

- Leo Burnett doskonale rozumie świat naszej marki, dlatego zdecydowaliśmy się o podjęciu współpracy właśnie z tą agencją  – powiedziała Krystyna Niesłuchowska, country category marketing manager Premium Chocolate w firmie Ferrero Polska Commercial.

Marka Raffaello czyli popularne praliny z chrupiącym wafelkiem, kokosem i całym migdałem, w swojej komunikacji od lat podkreślają jak ważne jest wyrażanie uczuć, nie tylko tych romantycznych, ale także przyjacielskich i rodzinnych.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu.

Ferrero Polska należy do grona największych reklamodawców w Polsce - w pierwszych dwóch miesiącach tego roku firma wydała na reklamę w mediach tradycyjnych 82,1 mln zł.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta