'Lepszy kolor, lepszy biznes'

Tak brzmi hasło nowej kampanii HP. Firma promuje kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku HP, jako dostawcy najlepszych rozwiązań dla biznesu. Kreacja jest dziełem agencji reklamowe Publicis.

Kampania „Color for Business” została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich, wzmacniająca wizerunek HP, obejmie nośniki reklamy zewnętrznej (outdoor). Pozostałe dwie części, promujące kolorowe urządzenia drukujące HP, zarówno atramentowe, jak i laserowe, obecne będą w prasie oraz w Internecie.

        

„Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku HP, jako firmy dostarczającej najlepsze i najtańsze rozwiązania do druku kolorowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager w Publicis.

Reklamy prasowe zostaną opublikowane m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Pulsie Biznesu”, „Wprost”, „Forbes”, „Press” oraz „PC Format”.

Kampania outdoorowa obejmie największe miasta w Polsce. Informacje na temat produktów HP znajdą się również w Internecie oraz w serwisach: Onet Firma, WP Finanse, Gazeta.pl Firma i Manager Money.

Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital – departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

Kampania potrwa do 30 kwietnia 2007 roku. Kampania – Lepszy kolor, lepszy biznes

Klient: HP

Przedstawiciel klienta:

Katarzyna Mirowska – Commercial Market Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Dagmara Gadomska – Account ManagerOlga Pilarczyk – Account Executive Assistant

Kreacja: Albina Horbaczewska – Art DirectorMałgorzata Wójcicka – Art DirectorKonrad Mędrzecki – Copywriter

ProdukcjaRobert Marciniak – Production manager.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"