„Let the Song Play” - nowa kampania Spotify dla kierowców

Serwis streamingu treści audio Spotify ruszył z kampanią „Let the Song Play”, której główną grupą docelową są kierowcy samochodów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W spocie reklamowym pokazana jest sytuacją, którą wiele osób zna z własnego doświadczenia. Chodzi o chwile, kiedy bez względu na okoliczności zostajemy w aucie, by dokończyć słuchanie konkretnej piosenki. W reklamie wykorzystano utwór Sii "Elastic Heart".

Spot wpisuje się w szerszą kampanię Spotify, której przesłanie brzmi - muzyka towarzyszy nam każdego dnia.

Kampanię przygotowała agencja Epoch Films z USA.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"