LexisNexis zmienia wizerunek

LexisNexis przechodzi globalny rebranding. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać rozwój firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zmieniona identyfikacja wizualna firmy LexisNexis, firmy dostarczającej rozwiązania informacyjne, ma inną strukturę, kolorystykę i typografię. – Istotą odświeżonego brandingu jest nasze silne ukierunkowanie na klientów i przywiązanie do innowacyjności – opisuje Joanna Hirsz-Kropińska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w polskim oddziale firmy.

Obecnie nowa identyfikacja jest wdrażana we wszystkie spółkach LexisNexis działających w ponad 100 krajach. Zmieniono już lokalne korporacyjne strony internetowe, a odpowiednie modyfikacje są cały czas wprowadzane we wszystkich materiałach komunikacyjnych.

Nowa identyfikacja LexisNexis została zaprojektowana w Nowym Jorku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"