ROZWIŃ

Lidija Vukić odchodzi z LTTM

Z końcem roku Lidija Vukić, partnerka zarządzająca grupy LTTM (do której należą LifeTube, Gameset, TalentMedia) rozstaje się z firmą. Na razie grupa nie informuje, kto przejmie jej obowiązki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
6 komentarzy
Lidija Vukić odchodzi z LTTM
Lidija Vukić

O swoje decyzji Lidija Vukić poinformowała w mediach społecznościowych. - Koniec 2021 jest dla mnie końcem jednego bardzo ważnego etapu w życiu. Teraz czas na chwilę odpoczynku w Święta a od Nowego Roku czeka na mnie nowa przygoda - napisała menadżerka na LinkedIn.

- Lidija Vukić samodzielnie podjęła taką decyzję. Była to m.in. naturalna konsekwencja wcześniejszej sprzedaży udziałów , a całość została przeprowadzona zgodnie ze wspólnie wypracowanym planem - tak, aby zachować pełną ciągłość operacyjną. Lidija Vukić była współzałożycielką TalentMedia, jest też współautorką sukcesu LTTM na wielu polach. Obecnie skupi się zapewne na budowie i rozwoju kolejnych nowych projektów - informuje Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, CMO grupy LTTM.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-lttm-biuro-grecja-saloniki-plany-jak-dziala ##

Lidija Vukić w TalentMedia od 2016 roku

Lidija Vukić w zarządzie LTTM odpowiadała od ponad roku za rozwój międzynarodowy, w tym za zbudowanie lokalnych zespołów w regionie CEE oraz na Bałkanach i rozbudową już istniejących, które obecnie zatrudniają łącznie 10 osób.. Zarządzała siecią partnerską TalentMedia od początku jej istnienia (2016 rok). Była operacyjnie zaangażowana w otwarcie oddziałów TalentMedia w Bułgarii (2016r.) oraz w Rumunii (2019r.).

Do Grupy LTTM należą zajmujące się influencer marketingiem agencje TalentMedia, LifeTube i Gamellon (dwie ostatnie zostały przejęte w 2019 roku) oraz kupiona pod koniec ub.r. spółka Gameset.

W trzecim kwartale br. LTTM osiągnął 19,5 mln zł wpływów sprzedażowych (35,5 proc. więcej niż przed rokiem) i 0,98 mln zł zysku EBITDA (po spadku o 3,5 proc.). - Niższy niż rok wcześniej wynik EBITDA jest pochodną gorszej struktury sprzedaży: napędem wzrostów była bowiem głównie lepsza saturacja reklamami na YouTube, a nie produkty o wyższej wartości dodanej, takie jak lokowanie produktów i branded content. Wzrost sprzedaży tych ostatnich pozostaje naszym głównym priorytetem pod kątem kolejnych okresów - wyjaśnił zarząd Mediacapu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (6)
qqertt
4 lata temu

Wiadomo czemu sie zawija? Czy moze dostala papier za slabe wyniki w nowych projektach (zagraniczne)

Ron
4 lata temu

Co to LTTM? Co to za pani? To info tego typu, że w Kurierze Koziej Dupki szefem horoskopów została Lidia Brzęczyszczykiewiczowa

mis
4 lata temu

ale to jest na pewno lidja ..?? wyglada jak uszminkowany chlop...chlopobaba ..gdzie sie podzial kobiecy wdziek??!!...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

"Darek Stolarz Remont w 3 dni" w październiku w Polsat Café

"Darek Stolarz Remont w 3 dni" w październiku w Polsat Café

Publicis wygrywa globalny budżet mediowy Aldi

Publicis wygrywa globalny budżet mediowy Aldi

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group