Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski

Lidl ruszył z kampanią reklamową z okazji jubileuszu 20 lat na polskim rynku. Dodatkowo sieć przygotowała specjalną promocję w aplikacji Lidl Plus.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski

Jubileuszowa kampania Lidl Polska „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!” będzie trwała kilka miesięcy za pośrednictwem wielu nośników m.in. specjalnego brandingu w sklepach, okolicznościowych koszulek pracowników, telewizyjnych spotów reklamowych. Utrzymany w żartobliwej konwencji spot pokazuje, jak wiele produktów z różnych kategorii zawitało do domów Polaków dzięki sieci Lidl.

Informacje o jubileuszu znajdziemy także w gazetkach produktowych, a nawet na ciężarówkach dostarczających produkty do sklepów. W ramach działań promujących 20-lecie.

Mural na 20 lat Lidla w Polsce

Lidl Polska stworzy 6 murali w 5 największych miastach Polski, a także wyemitowany zostanie dodatkowy odcinek „Kuchni Lidla” oraz podcastu „Dobry temat”, który jest prowadzony przez Karola Okrasę.

w ramach kampanii trwać będzie również specjalna oferta promocyjna „20 niespodzianek na 20. urodziny” dla klientów sieci. Od 25 kwietnia do 17 maja br. w aplikacji Lidl Plus każdego dnia publikowane będą nowe kupony promocyjne marek dostępnych wyłącznie w sieci Lidl.

W Polsce Lidl ma blisko 800 sklepów.

Kreacją reklam Lidla zajmuje się agencja GPD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"