Lidl zmienił agencję PR

W wyniku wygranego przetargu od września za obsługę public relations marki dyskontów Lidl odpowiada agencja K+PR (poprzednio Komunikacja Plus PR).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl zmienił agencję PR

- Lidl Polska zrezygnował ze współpracy z agencją 24/7Communication. W wyniku przeprowadzonego przetargu nasza sieć rozpocznie współpracę z nową agencją PR. Od jesieni br. za komunikację naszej marki odpowiadać będzie agencja Komunikacja Plus - przekazała portalowi Wirtualnemdia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, odpowiedzialna za komunikację Lidl Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/willisch-lody-sztuczna-inteligencja-gdzie-kupic-lidl-polska ##

Agencja 24/7Communication pracowała dla Lidl Polska od 2015 roku. Odpowiadała za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.

W pierwszej połowie br. Lidl Polska Lidl zredukował wydatki reklamowe rdr o 4 proc., do 351,6 mln zł. Wciąż należy jednak do czołówki największych reklamodawców w Polsce. 
 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA