LinkedIn przejmuje platformę e-learningową Lynda.com za 1,5 miliarda dolarów

Serwis społecznościowy LinkedIn kupił serwis Lynda.com prowadzący kursy e-learningowe z dziedziny biznesu i nowych technologii. - Misją obu naszych firm jest pomaganie profesjonalistom w podnoszeniu ich umiejętności - podkreśla Jeff Weiner, CEO LinkedIn.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
LinkedIn przejmuje platformę e-learningową Lynda.com za 1,5 miliarda dolarów
fot. Shutterstock.com

O przejęciu Lynda.com LinkedIn poinformował w komunikacie. Ujawniono w nim, że transakcja w wysokości 1,5 mld dol. zostanie zrealizowana w 52 proc. w gotówce, zaś w 48 proc. w akcjach. Jej finalizacja jest przewidywana w drugim kwartale br.

Lynda.com to platforma e-learningowa założona w 1995 r. przez Lyndę Weinman i Bruce’a Heavina. Obecnie serwis oferuje ponad 6,3 tys. kursów online oraz 267 tys. przewodników w formie wideo. Materiały na Lynda.com są obecnie dostępne po angielsku, niemiecku, francusku, hiszpańsku i japońsku. Kursy na platformie dotyczą różnych dziedzin, większość z nich jednak biznesu i nowych technologii.

- Lynda.com jest ogromną biblioteką treści premium, które pomagają ludziom w podnoszeniu ich kompetencji i budowaniu kariery - podkreśla Jeff Weiner, CEO LinkedIn. - Kiedy zestawimy to z setkami milionów użytkowników i milionami ofert pracy w naszym serwisie okaże się, że Lynda.com może zmienić sposób w jaki wykorzystują oni swoje możliwości.

Na razie ani przedstawiciele LinkedIn, ani Lynda.com nie ujawniają w jaki sposób serwis e-learningowy zostanie zintegrowany z platformą społecznościową dla profesjonalistów.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?