„Logo” z dodatkiem o nawigacjach samochodowych

W trafiającym właśnie do sprzedaży kwietniowym numerze miesięcznika „Logo” (Agora) znajduje się dodatek o nawigacjach samochodowych. Magazyn wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie, internecie i na outdoorze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dodatek o nawigacjach samochodowych ukazujący się w kwietniowym wydaniu miesięcznika „Logo” zawiera opisy 76 urządzeń GPS i map oraz porady dla ich użytkowników. Całość składa się z 64 stron w formacie 203 x 138 milimetrów. „Logo” z dodatkiem kosztuje 7,90 zł.

grafika

Ukazaniu się magazynu towarzyszy kampania reklamowa w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, czasopisma Agory, „Focus”, „Auto Świat”, „Newsweek”), radiu (Tok FM, Roxy, Złote Przeboje i Radio ZET), internecie (serwisy Agory) oraz na outdoorze (nośniki AMS). Kreację kampanii i mediaplan na jej potrzeby przygotował dział marketingu czasopism Agory.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami