LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, kieruje nim Małgorzata Jakimowicz

Specjalizująca się w influencer marketingu i gamingu LTTM tworzy wewnętrzne studio LifeTube Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Działem będzie zarządzać Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa business development director w LTTM.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, kieruje nim Małgorzata Jakimowicz
Małgorzata Jakimowicz

LifeTube Creative Lab powstaje z połączenia dotychczasowego działu client service oraz studia produkcyjnego działającego pod marką LTTM.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lttm-influencerzy-zarobki-w-2022-roku ##

Szefową LifeTube Creative Lab Małgorzata Jakimowicz

Na czele LifeTube Creative Lab staje Małgorzata Jakimowicz, która jest związana z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji od 11 lat. Realizowała kampanie ATL, BTL i online dla klientów takich, jak Google, Toyota, Heinz czy Kompania Piwowarska.

Nowa head of Creative Lab od 2020 roku zarządza zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing w grupie LTTM. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna również za kierowanie zespołami tworzącymi i realizującymi kampanie influencer marketingowe dla klientów endemicznych i nieendemicznych. Małgorzata Jakimowicz dołączyła również do niedawno powstałego executive committee, czyli zarządu operacyjnego grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt