LifeTube Creative Lab powstaje z połączenia dotychczasowego działu client service oraz studia produkcyjnego działającego pod marką LTTM.
Z początkiem 2023 roku grupa uruchomiła LifeTube Content Lab, dział zajmujący się rozwojem nowych narzędzi zwiększających przychody pasywne twórców należących do sieci partnerskiej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lttm-influencerzy-zarobki-w-2022-roku ##
Szefową LifeTube Creative Lab Małgorzata Jakimowicz
Na czele LifeTube Creative Lab staje Małgorzata Jakimowicz, która jest związana z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji od 11 lat. Realizowała kampanie ATL, BTL i online dla klientów takich, jak Google, Toyota, Heinz czy Kompania Piwowarska.
Nowa head of Creative Lab od 2020 roku zarządza zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing w grupie LTTM. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna również za kierowanie zespołami tworzącymi i realizującymi kampanie influencer marketingowe dla klientów endemicznych i nieendemicznych. Małgorzata Jakimowicz dołączyła również do niedawno powstałego executive committee, czyli zarządu operacyjnego grupy.










