Łukasz Smoliński i Paweł Halicki w Brainshake

Łukasz Smoliński objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji Brainshake. Natomiast Paweł Halicki rozpoczął w firmie pracę jako creative planner.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Łukasz Smoliński (na zdjęciu z lewej) przeszedł do agencji Brainshake z Grupy TP, w której najpierw zajmował stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji marketingowej w Telekomunikacji Polskiej, a następnie brand managera w Orange odpowiedzialnego za komunikację kierowaną do klienta indywidualnego. Wcześniej pracował w agencji Momentum Worldwide m.in. dla takich marek jak Bank BGŻ, Microsoft, LOT, ICI czy Wilo Polska. W Brainshake przejął funkcję dyrektora strategicznego.

grafika

Natomiast Paweł Halicki wcześniej jako creative planner w agencji EmLab obsługiwał m.in. BMW, Play, Ernst& Young, L’oreal i bank Nordea. Ponadto wspierał kreatywnie agencje Endorfina oraz Touch &Try w projektach m.in. dla MTV, Multikina i sieci Era. W Brainshake od początku bieżącego roku zajmuje stanowisko creative plannera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?