Łukasz Smoliński i Paweł Halicki w Brainshake

Łukasz Smoliński objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji Brainshake. Natomiast Paweł Halicki rozpoczął w firmie pracę jako creative planner.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Łukasz Smoliński (na zdjęciu z lewej) przeszedł do agencji Brainshake z Grupy TP, w której najpierw zajmował stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji marketingowej w Telekomunikacji Polskiej, a następnie brand managera w Orange odpowiedzialnego za komunikację kierowaną do klienta indywidualnego. Wcześniej pracował w agencji Momentum Worldwide m.in. dla takich marek jak Bank BGŻ, Microsoft, LOT, ICI czy Wilo Polska. W Brainshake przejął funkcję dyrektora strategicznego.

grafika

Natomiast Paweł Halicki wcześniej jako creative planner w agencji EmLab obsługiwał m.in. BMW, Play, Ernst& Young, L’oreal i bank Nordea. Ponadto wspierał kreatywnie agencje Endorfina oraz Touch &Try w projektach m.in. dla MTV, Multikina i sieci Era. W Brainshake od początku bieżącego roku zajmuje stanowisko creative plannera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama