M&M’s wraca z reklamą na Super Bowl, nie będzie spotu Snickersa

Koncern Mars Wrigley pojawi się z reklamą drażetek M&M's podczas finału amerykańskiej ligi NFL Super Bowl 2018. Marka wraca tam po trzyletniej przerwie. Nie będzie za to reklam Snickersa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
M&M’s wraca z reklamą na Super Bowl, nie będzie spotu Snickersa

Nad reklamą M&M's, która ma pojawić się podczas 52. Super Bowl 4 lutego 2018 roku, pracuje agencja BBDO z Nowego Jorku. Tym samym koncern Marsa wraca z reklamą M&M's na tą imprezę - po trzech latach nieobecności. Ostatnio brand ten reklamowany był przy Super Bowl w 2014 roku. Głównym bohaterem spotu była wówczas żółta drażetka M&M's.

Jednocześnie Mars Wrigley poinformował, że podczas przyszłorocznego turnieju Super Bowl nie pojawią się reklamy Snickersa. Firma w przyszłym roku skupi się na poszerzeniu oferty tej marki o trzy nowe smaki, które mają trafić na sklepowe półki w czerwcu.

W ub.r. Snickers przygotował na żywo specjalny spot tuż przed jego emisją, w roli głównej wystąpił Adam Driver.

Nie podano jeszcze planów dotyczących kampanii marki Skittles.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta