Maciej Jerzak marketing intelligence directorem w SalesTube

Maciej Jerzak od grudnia objął stanowisko marketing intelligence directora w agencji e-commerce SalesTube (Group One). Przez ostatnie dwa lata pracował w Booking.com.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań Jerzaka należą wprowadzanie rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One. Zajmuje się też rozwojem produktów w obszarze biddable media i zarządzaniem zespołem SEM.

Od 2012 roku związany był z dublińskim oddziałem Google. Jako account manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Awansował następnie na display specialist, media buying solution CEE (Central and Eastern Europe) i doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video.

Przez ostatnie 2 lata na stanowisku programmatic media managera odpowiadał za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic, dla platformy Booking.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"