Maciej Kaczyński i Patryk Bryliński: z Adwertajzing do Blueberry

Do agencji Blueberry dołączył nowy team kreatywny: Maciej Kaczyński (copywriter) i Patryk Bryliński (art director).

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Maciej Kaczyński i Patryk Bryliński: z Adwertajzing do Blueberry
Maciej Kaczyński, Patryk Bryliński

Przez 4,5 roku Maciej Kaczyński i Patryk Bryliński pracowali w agencji Adwertajzing, gdzie przygotowywali międzynarodowe kampanie dla marek koncernu Procter&Gamble (Duracell, Braun, Gillette), banków Millenium i DnB NORD, Ministerstwa Środowiska i Transportu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?