Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe

Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko head of business integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe

Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja Krawczyka będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze analityczno-badawczym realizowanym przez YOTTA.

Połączenie obu obszarów, którymi pokieruje Maciej Krawczyk w ramach zespołu Business Development, ma pozwolić na harmonijne rozwijanie oferty produktów i usług oraz narzędzi wykorzystywanych przez YOTTA. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie wspólnych procesów – od komunikacji po integrację tematów w ramach strategii czy przetargów.

– Specjalizuję się w zarządzaniu budżetami mediowymi, dostarczaniu dogłębnych analiz rynku i konkurencji, a także w skutecznym wdrażaniu strategii akwizycji i retencji klientów w płatnych kanałach mediowych. Posiadam bogate doświadczenie w wykorzystywaniu wyników badań i analiz marketingowych, w tym zaawansowanych modeli atrybucji oraz modeli ekonometrycznych (MMM) do optymalizacji działań marketingowych i osiągania mierzalnych rezultatów biznesowych. Moje wszechstronne spojrzenie na ekosystem mediowy czyni mnie cennym partnerem agencji w realizacji ambitnych celów biznesowych klientów Publicis Groupe – mówi Maciej Krawczyk.

Maciej Krawczyk będzie raportował do Anny Sakowicz, general manager YOTTA, chief data & analytics officera Publicis Groupe. Z rynkiem mediowym związany jest od 2011 roku. Posiada przekrojowe doświadczenie zdobyte po stronie branży e-commerce w Modivo/eobuwie, agencji marketingu efektywnościowego Performics należącej do Publicis Groupe oraz sieci afiliacyjnej Tradedoubler. W swojej dotychczasowej karierze zarządzał budżetami i kampaniami online dla wielu rozpoznawalnych marek i e-commerce'ów reprezentujących różnorodne sektory, w tym Fashion, Consumer Electronics, Banking, Home&Decor oraz FMCG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"