Nowy szef sprzedaży i obsługi klienta w IMM

Maciej Nuckowski został w styczniu dyrektorem działu sprzedaży i obsługi klienta. Ostatnio pracował w startupie ZeroQs.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Nowy szef sprzedaży i obsługi klienta w IMM
Od lewej: Sebastian Bykowski, Maciej Nuckowski, Paweł Sanowski

Maciej Nuckowski będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne pracą tego zespołu. Z ramienia zarządu działem kieruje Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM nadzorujący pion sprzedaży i marketingu.

Maciej Nuckowski ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży, rozwoju i zarządzania biznesem. Do Grupy IMM przeszedł po ponad roku spędzonym w ZeroQs, startupie z obszaru handlu. Jako chief business development officer był odpowiedzialny za globalną ekspansję, rozwój biznesu i zbudowanie modelu subskrypcji SmartCart, mobilnej usługi samoobsługowej w sklepach.

Doświadczenie zawodowe zdobywał także w ALTIMI Software House, Squalio, Diebold Nixdorf, Xerox.

Instytut Monitorowania Mediów w 2023 roku wypracował 24,36 mln zł przychodów sprzedażowych. Rok do roku zmalały one o 19,4 proc. z 30,23 mln zł. Firma zanotowała spadek wpływów zarówno w Polsce (z 26,11 do 21,6 mln zł), jak i tych z zagranicy (z 4,12 do 2 ,75 mln zł).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA