Maciej Skuz kierownikiem ds. rozwoju relacji z klientem w Providencie

Maciej Skuz objął stanowisko kierownika ds. rozwoju relacji z klientem w dziale marketingu Provident Polska. Wcześniej pracował m.in. w PTK Centertel, Commercial Union/Aviva i Bauer-Weltbild Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako kierownik ds. rozwoju relacji z klientem w dziale marketingu Provident Polska Maciej Skuz będzie zajmował się tworzeniem strategii CRM-owych dla klientów oraz podziałem i rozwojem produktów w celu utrzymania i wzmacniania relacji z klientami. Będzie odpowiadał za kluczowe projekty skierowane do klientów zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, w których działa kontrolująca Providenta grupa International Personal Finance.

grafika

Maciej Skuz ukończył studia socjologiczne na  Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, który był również jego pierwszym miejscem pracy. Następnie zajmował stanowiska kierownicze w takich firmach jak PTK Centertel, Commercial Union/Aviva, Bauer-Weltbild Media. Zajmował się wsparciem pozyskiwania klientów i rozwoju produktów, segmentacją klientów oraz rozwojem baz danych klientów. Ponadto przez pięć lat pracował dla jednego z największych dostawców baz danych o klientach na polskim rynku, gdzie odpowiadał za projekty z zakresu marketingu bezpośredniego oparte na eksploracji danych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta