Maciej Zień postawił na Blame Us. Iga Chojnicka została jego PR-owcem

Do grona klientów agencji Blame Us dołączył polski projektant, Maciej Zień. Iga Chojnicka (CEO Blame US) pełni stanowisko bezpośredniego PR-owca artysty.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Maciej Zień postawił na Blame Us. Iga Chojnicka została jego PR-owcem
Maciej Zień, fot. akpa

Agencja prowadzi dla projektanta działania media i public relations, obsługuje kanały społecznościowe, a także zajmuje się organizacją pokazu, który odbędzie się już 12 czerwca w warszawskim Teatrze Wielkim.

Współpraca agencji Blame Us z projektantem została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?