Maciej Zień postawił na Blame Us. Iga Chojnicka została jego PR-owcem

Do grona klientów agencji Blame Us dołączył polski projektant, Maciej Zień. Iga Chojnicka (CEO Blame US) pełni stanowisko bezpośredniego PR-owca artysty.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Maciej Zień postawił na Blame Us. Iga Chojnicka została jego PR-owcem
Maciej Zień, fot. akpa

Agencja prowadzi dla projektanta działania media i public relations, obsługuje kanały społecznościowe, a także zajmuje się organizacją pokazu, który odbędzie się już 12 czerwca w warszawskim Teatrze Wielkim.

Współpraca agencji Blame Us z projektantem została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"