Magazyn “Organic” w wersji drukowanej

Wydawnictwo Liberate Media wprowadziło na rynek drukowaną wersję dwumiesięcznika społeczno-ekologicznego “Organic”. Dotychczas tytuł dostępny był tylko w formie elektronicznej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Magazyn w internecie zadebiutował w lipcu 2010 roku, pierwsze dwa wydania online były bezpłatne, od trzeciego dostęp do pisma kosztował 5,90 zł za numer. - Wydanie drukowane magazynu jest kolejnym krokiem rozwoju magazynu, którego celem jest pozyskanie nowych czytelników oraz reklamodawców, którzy preferują wydania tradycyjne – napisał wydawca w komunikacie.

Pismo w wersji drukowanej kosztuje 15 zł, a z każdego sprzedanego numeru wydawca przekazywać będzie 50 groszy wybranej organizacji pozarządowej zajmującą się szeroko pojętą ochroną przyrody. Prenumeratorzy wersji drukowanej oraz nabywcy pojedynczych numerów mają bezpłatny dostęp do kolorowej wersji elektronicznej.

Wersja drukowana “Organica” liczy 148 stron i jest podzielona na część czarno-białą (są w niej m.in. reportaże, artykuły informacyjne czy poradnikowe) oraz kolorową (przewodnik po ekologicznych zakupach). Redaktor naczelną pisma jest Magdalena E. Sala

Nakład pierwszego wydania papierowego magazynu wynosi 1000 egz. Dwumiesięcznik w całości jest drukowany na certyfikowanym papierze ekologicznym. „Organic” jest dostępny w salonach prasowych „Empik” oraz wybranych sklepach ze zdrową żywnością.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta