Magazyny młodzieżowe tracą czytelników. „Twist” najmocniej w dół

W lipcu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Magazyny młodzieżowe tracą czytelników. „Twist” najmocniej w dół

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 66 027 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 39,39 proc.

Z trzeciej na drugą pozycję awansował miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 43,32 proc. do poziomu 31 699 egz.Zaś na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Fun Club”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 51,35 proc. do 29 739 egz.

Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 58,23 proc. i wyniosła 19 785 egz.

Dodajmy, że Wydawnictwo Bauer inwestuje obecnie mocno w wydania specjalne swoich magazynów młodzieżowych. Spółka wydała m.in. cztery numery pisma o youtuberach „Tube News”, które jeszcze nie ma stałego cyklu wydawniczego.

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Bravo Girl” - było to 81,45 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej