Magazyny z reklam: „Show” i „Viva!” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)

W lutym br. polskie czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły wpływy reklamowe „Vivy!”, „Polityki” i „Przyjaciółki”, za to sporo spadły w przypadku „Tele Tygodnia” i „Forbesa”.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w lutym br. przychody reklamowe magazynów - zarówno z autopromocją, jak i bez jej uwzględniania - były dokładnie o 0,15 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Tak samo minimalnie spadły nakłady na autopromocję.

Największe wzrosty cennikowych wpływów reklamowych w skali roku osiągnęły „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 70,8 proc., oraz „Viva!” (Edipresse Polska) - 59 proc. „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zarobiła z reklam 44,3 proc. więcej, „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - 43,1 proc. więcej, a „Party” (Edipresse Polska) - 28,2 proc. Natomiast wpływy reklamowe „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły o 7,4 proc.

Minimalne spadki przychodów reklamowych zanotowały tygodniki „Wprost” (AWR Wprost) i „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - odpowiednio: 2,2 i 4,3 proc. Z kolei „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam 10,2 proc. mniej niż przed rokiem, a „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - 11,5 proc. mniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych