Magda Darska-Serafin w Allegro Brand Experience

Magda Darska-Serafin została event directorem w Allegro Brand Experience Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magda Darska-Serafin w Allegro Brand Experience
Magda Darska-Serafin

Darska-Serafin będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zespołem produkcji eventów i działań brand experience. Nową funkcję w Allegro Brand Experience Agency objęła z początkiem września 2022. Wcześniej była związana z agencją jako senior event manager i realizowała projekty brand experience i eventowe dla kluczowych klientów agencji.

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej - zarówno w produkcji eventów, jak i tworzeniu strategii marketingowych, kampaniach komunikacyjnych czy działaniach shopper marketingowych.

Swoje know-how zdobywała po stronie agencji (IQFM, XConcept, Zoom Advertising, Grey Group, EURO RSCG), jak i klienta (Play, PTC – obecnie T-Mobile). Z sukcesami wprowadziła wiele marek na polski rynek, dzięki niekonwencjonalnym działaniom komunikacyjno-eventowym. Współpracowała z największymi, m.in. Coca-Cola, Grupa Żywiec, Rama, Wyborowa, Stock, Winston, Kent, Camel, Lucky Strike, Vogue, TVN.

Magda Darska-Serafin jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji