Maks Michalczak w Grupie Eura7 odpowiada za PR i content marketing

Maks Michalczak objął stanowisko head of PR and content marketing w Grupie Eura7.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Maks Michalczak w Grupie Eura7 odpowiada za PR i content marketing
Maks Michalczak

Maks Michalczak awansował ze stanowiska PR managera, które piastował przez 5 lat w agencji Abanana, należącej do  krakowskiej Grupy Eura7.

W ramach dotychczasowych projektów Michalczak realizował m.in. działania dla takich podmiotów jak: Tesco Polska, Remington, Góralki, Verbena, Garbarnia Kraków, Kontakt Simon, Lesaffre Polska, Tobacco Trading International Poland, Maspex, Raisio Polska oraz Polski Lek. Jest również współorganizatorem i współprowadzącym podcastu należącego do Grupy Eura7 - Marketing Ludzkim Głosem, gdzie wraz ze swoimi gośćmi przybliża zagadnienia z dziedziny marketingu oraz public relations.

Maks Michalczak wcześniej w Ekstraklasie i Wiśle Kraków

Maks Michalczak do Abanana przeszedł z Ekstraklasy, gdzie pracował na stanowisku managera ds. komunikacji. Wcześniej, przez dziewięć lat, związany był z Wisłą Kraków - kierował biurem prasowym i odpowiadał za politykę informacyjną klubu.

Ukończył polonistykę na Akademii Pedagogicznej w Krakowie w zakresie edytorstwa i komunikacji medialnej.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska