Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd

Małgorzata Szelenbaum dołączyła do zespołu grupy ClickAd, gdzie została pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży. Jest to nowe stanowisko w strukturach holdingu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd
Małgorzata Szelenbaum

Zadaniem Szelenbaum jest stworzenie i wdrożenie spójnej strategii sprzedaży dla wszystkich spółek wchodzących w skład grupy ClickAd. Będzie ona również odpowiadać za obszar marketingu i komunikacji z mediami.

Małgorzata Szelenbaum przez ostatnie dziesięć lat pracowała w Atmedia, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży. Wcześniej była związana z firmą Integrated Media Sales. Karierę w branży mediowej rozpoczęła w 1999 roku w dziale reklamy Wydawnictwa Murator.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym ukończyła zarządzanie i marketing na wydziale prawa i administracji.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?