'Mamo, to ja' dba o zdrowie

Bezpłatne wizyty lekarskie dla dzieci z 'Mamo, to ja'

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Podczas najbliższego weekendu 21 i 22 maja miesięcznik organizuje akcję pod hasłem: Mamo, to ja - pamiętaj o moim zdrowiu.

W ramach akcji w pięciu miastach w Polsce - Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu będzie można zapisać dziecko na bezpłatną wizytę do najlepszych lekarzy pięciu specjalizacji - pediatrii, ortopedii, neurologii, dietetyki i alergologii. Badania  odbędą się w wyznaczonych oddziałach klinik medycznych LUX- MED, który wspólnie z Instytutem Pampers i firmą Nestle jest partnerem akcji. Czytelnicy Mamo, to ja mogą zapisać dziecko na bezpłatną wizytę lekarską za pośrednictwem specjalnie uruchomionej infolinii 0801 80 08 08.

"Akcja została zainicjowana przede wszystkim w celu szerzenia profilaktyki zdrowotnej. Chcemy uświadomić młodym rodzicom jak ważne jest dbanie o zdrowie dzieci już od urodzenia, aby w przyszłości można było uniknąć wielu chorób. Jesteśmy przygotowani do przebadania około dwóch i pół tysiąca małych pacjentów. Ogólnopolska kampania informacyjna będzie przeprowadzana w radiu RMF FM, radiu WAWA, telewizji Mini Mini, i na nośnikach reklamy zewnętrznej typu Citylight poza tym w tytułach wydawanych przez Edipresse m.in. w Przyjaciółce, Mamo, to ja, Twoim Dziecku, Vicie oraz w prasie regionalnej i w Internecie, patronem medialnym został TVP3 - mówi Agnieszka Około-Kułak - dyrektor promocji miesięczników dla rodziców Mamo, to ja i Twoje Dziecko.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło