"Mamo, to ja" znów liderem

"Mamo, to ja" -ponownie liderem na rynku pism dla rodziców

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Miesięcznik "Mamo, to ja" (na rynku od 1995 r.) umocnił w 2002 r. swoją pozycję lidera na rynku pism dla rodziców. Magazyn wydawany przez Edipresse Polska S.A. odnotował średnią sprzedaż powyżej 100 tys. egzemplarzy (102 487 egz., dane ZKDP I-XII.2002). Jest to najwyższa średnia sprzedaż wśród pism o takiej tematyce od początku istnienia wszystkich magazynów dla rodziców i to mimo pojawienia się na rynku tytułu konkurencyjnego "Mama i dziecko". Dla porównania:

średnia sprzedaż "Mamo, to ja" w IV kwartale 2002 wynosi 114 403 egz.,

średnia sprzedaż "Mama i Dziecko" w IV kwartale 2002 wynosi 86 228 egz.

(dane ZKDP I-XII.2002).

Mamo, to ja" ma także najwyższe czytelnictwo wśród pism przeznaczonych dla rodziców (8,1%, dane PBC I-XII.2002, kobiety z dziećmi 0-6 lat CPW)

Miesięcznik "Mamo, to ja" to popularny poradnik dla rodziców szczegółowo omawiający problematykę ciąży, porodu, pielęgnacji i wychowania dzieci do lat 5. Co roku "Mamo, to ja"nagradza wyróżniające się produkty dla dzieci statuetką "HIT - Najlepsze dla dziecka" cenioną zarówno przez producentów, jak i rodziców.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"