Marcin Boroszko ma zostać nowym szefem Media Impact Polska

Według nieoficjalnych informacji Marcin Boroszko, poprzednio związany z firmą Atmedia, będzie nowym szefem Media Impact Polska, biura reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Obecnie spółką Media Impact Polska kieruje Jacek Dzięcielak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Boroszko ma zostać nowym szefem Media Impact Polska
Marcin Boroszko

O tym, że Marcin Boroszko zostanie w marcu szefem Media Impact Polska, poinformował w środę „Puls Biznesu”. Zatrudnienie menedżera ma podkreślać nacisk spółki na internetową reklamę wideo.

Przedstawiciele Grupy Onet i RASP jak i Marcin Boroszko nie chcieli wczoraj komentować tej informacji.

Poprzednio Boroszko przez 15 lat pracował w brokerze reklamy telewizyjnej Atmedia, gdzie pełnił kolejno funkcje dyrektora zarządzającego i prezesa. Firma zniknęła z polskiego rynku z końcem 2014 roku, po tym jak straciła zdecydowaną większość obsługiwanych kanałów. Wcześniej Boroszko pracował m.in. jako general comercial director w Gruner+Jahr.

Media Impact Polska działa od początku 2014 roku, obsługuje w zakresie sprzedaży reklam wszystkie serwisy internetowe i tytuły prasowe Grupy Onet i RASP. Szefem firmy przez cały ten okres jest Jacek Dzięcielak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?