Marek Gargała po 22 latach odchodzi z Publicis Groupe

Po ponad 20 latach pracy z Publicis Groupe Polska żegna się Marek Gargała, członek zarządu i szef obszaru creative practice. Zajmowane przez niego stanowisko nie zostanie obsadzone.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marek Gargała po 22 latach odchodzi z Publicis Groupe
Marek Gargała

Po odejściu Marka Gargały szefowie poszczególnych agencji kreatywnych należących do Publicis Groupe Polska będą raportowali bezpośrednio do Piotra Piętki, CEO koncernu w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. Podobnie działa to w należących do Publicis Groupe Polska agencji mediowych Spark Foundry, Starcom, Zenith i Performics.

Agencją Leo Burnett Warszawa zarządza Hanna Jackowska, Publicis Worldwide - Dagmara Gadomska, Saatchi & Saatchi Poland - Ewa Wolska-Rzewuska, a LiquidThread - Łukasz Borek.

- Od czasu wdrożenia w Polsce modelu Power of One widzimy bardzo wyraźnie, że wykorzystanie synergii kreacji z innymi obszarami specjalistycznymi naszej organizacji, takimi jak analityka i badania, commerce i technologie oraz media i influence, przynosi świetne rezultaty, czego dowodem są wygrane przez nas przetargi i rozwój organiczny naszych usług w grupie. Chciałbym aby ten proces jeszcze przyspieszył i zaowocował kolejnymi sukcesami nowo biznesowymi, a przede wszystkim rozwojem biznesu naszych klientów - dodaje Piotr Piętka.

Marek Gargała w Publicis Groupe przez 22 lata

Od 2019 roku Marek Gargała był w Publicis Groupe Polska dyrektorem operacyjnym zasobów kreatywnych, a od 2017 roku odpowiadał za powstanie i rozwój marki produkcyjnej Prodigious.

Z koncernem był związany od 1999 roku. W 2001 roku został CEO agencji Publicis Poland, a połowie 2017 roku objął też nowo utworzone stanowisko chief operations officera w strukturze Publicis Communications obejmującej marki Arc, Leo Burnett, MSL Group, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide i Saatchi & Saatchi.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/publicis-groupe-konsoliduje-dzialalnosc-w-polsce-z-rynkami-ukrainy-lotwy-litwy-i-estonii,7170412068722817a ##

- Sukcesy Publicis Groupe w obszarze creative w ostatnich latach, wygrane w kilkudziesięciu wymagających przetargach, nagrody w najważniejszych konkursach, a przede wszystkim zadowolenie i rozwój biznesu klientów, to w dużej mierze zasługa Marka Gargały, który czuwał nad rozwojem creative od momentu wdrożenia w Polsce modelu Power of One. Za ten wkład w budowanie naszej organizacji i ogromną pasję kreatywną, którą realizował od początku działalności agencji Publicis Worldwide, chciałbym mu serdecznie podziękować i życzyć powodzenia - podkreśla Piotr Piętka.

- Pozostawiam agencje w doskonałej formie, z pełnym portfelem zamówień, zdrowe finansowo, silne i zrestrukturyzowane, gotowe na wszelkie wyzwania biznesowe i podbój rynku. To dobry moment na zmianę - dodaje Marek Gargała.

Z Publicis Groupe Polska pożegnali się Pawlikowski i Ziębiński

Marek Gargała to kolejny menedżer, który odchodzi z Publicis Groupe po wielu latach pracy. Z końcem marca z firmą pożegnał się Jarosław Ziębiński, jej szef w regionie Północnej i Środkowej Europy. Jego obowiązki przejął Tomas Lauko, chief operating officer Publicis Northern & Central Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show