Marka Indesit sponsorem skoczków

Europejska marka Indesit poszerza sponsorowanie sportu w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj, na konferencji prasowej podsumowującej sezon w skokach narciarskich 2003/2004, oficjalnie podpisano umowę sponsorską pomiędzy Merloni Indesit Polska, producentem sprzętu AGD marki Indesit, a polską Drużyną Narodową Skoczków Narciarskich. Umowa potrwa do 2006r, do Olimpiady w Turynie. W ramach tej umowy, logo Indesit jest widoczne m.in. na kombinezonie skoczków, na nakryciach głowy skoczków i trenerów, na ubiorach treningowych i samochodach użytkowanych przez Polską Drużynę Narodową Skoczków Narciarskich.

"Indesit to marka bardzo ściśle związana ze sportem, wspieranie go to część naszej filozofii" powiedział Giuseppe Parma, dyrektor generalny Merloni Indesit Polska. "Mamy nadzieję, że polscy skoczkowie z logo Indesit będą skakać jeszcze dalej niż dotychczas".

Indesit w całej Europie współpracuje z wieloma drużynami różnych dyscyplin. W Polsce Indesit był sponsorem drużyny piłki nożnej Widzew Łódź w całym sezonie 2002/2003, a w roku 2004 sponsorować będzie Sopocki turniej tenisowy ATP i Maraton Poznański. W innych krajach Europy Indesit jako sponsor był obecny na stadionach piłkarskich (np. mecze kwalifikacyjne do Mistrzostw Europy w 2004 r.; drużyny Olympique de Marseille i SS Lazio) i boiskach piłki siatkowej (Europejska Liga Mistrzów Piłki Siatkowej Indesit 2001/2002 i 2002/2003; Mistrzostwa Europy).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami