Matrix Rewolucje w kinach - Rewolucja w CAM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kolejna część Matrixa nadchodzi, a wraz z nią rewolucyjna kampania promocyjna. W końcu październiku br. ruszyła kampania reklamowa filmu na autobusach przygotowana przez CAM - City Ambient Media dla Warner Bros. Pictures.

Wszystko co ma początek, ma też koniec. Po pierwszej i drugiej części Matrixa do kin wchodzi trzecia część tyrologii, a wraz z nią w miasto wkracza nowatorska kampania autobusowa. Po warszawskich ulicach będą jeździły CAM-busy z reklamą całopojazdową typu Wrap up. Jest to rewolucja jeśli chodzi o format. Autobusy jeżdżące po mieście będą całkowicie oklejone (cała możliwa powierzchnia będzie wykorzystana - co pozwoli zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy - autobusów miejskich). Adaptację projektu graficznego reklamy CAM-busów przygotował CAM

Całkowicie opakowany autobus zdecydowanie wyróżnia się na ulicach. Format Wrap up umożliwia bardzo dobrą widoczność reklamy z daleka i pod różnymi kątami. Format ten zapewnia także długi czas ekspozycji dla kierowców i ich pasażerów, osób na przystankach, przejściach i światłach. Przygotowanie reklamy w formacie Wrap up wymaga precyzji i doświadczenia w projektowaniu, bowiem konieczne jest dopasowanie projektu do nośnika i jego charakteru. Format wrap up możliwy jest do zastosowania tylko na niektórych autobusach ze względu na ograniczenia prawne.

CAM - City Ambient Media to firma zajmująca się przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowych na autobusach. CAM należy do grupy reklamowej Goldfinger, powstała w roku 2002 w odpowiedzi na zmianę przepisów o zamieszczaniu reklam na autobusach. Jako pierwsza zaproponowała format Full Back i jednoczesne wykorzystanie kilku powierzchni autobusu do ekspozycji reklamy jednego produktu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"