mBank dla młodych z kampanią „Bądź bogatszy”

W czerwcu rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga młodym ludziom w sprawnym zarządzaniu finansami osobistymi. Za działania pod hasłem „Bądź bogatszy” odpowiadają BBDO, Mindshare, Dynamo Film i Delapost.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
mBank dla młodych z kampanią „Bądź bogatszy”

Digitalowa kampania ma na celu wsparcie trzech produktów bankowych w trzech odsłonach – szybkich przelewów BLIK na numer telefonu za darmo; wspólnego konta, gdzie oszczędzać można razem a wydawać osobno zgodnie z własnym gustem i „awaryjnej gotówki” – czyli odnawialnego kredytu w ofercie abonamentowej.

Kampania obejmuje współpracę z influencerami, display, aktywność w social media z użyciem kanałów Facebook i Instagram, pre-rolle na YouTube i screening w serwisie Filmweb.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mbank-pan-czas-w-kampanii-badz-bogatszy-wideo ##

Agencja BBDO odpowiedzialna jest za koncepcję i koordynację działań. Produkcją zajęło się Dynamo Film a postprodukcją studio Delapost. Za działania w mediach odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem