Mediatouch, KDK i Silver Plate zajmą się usługami eventowymi dla PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na usługi eventowe. Do współpracy wybrała trzy agencje: Mediatouch, KDK i Silver Plate. Podpisze z nimi umowy ramowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty w przetargu złożyło 9 firm: Mediatouch, New Look Advertising, My Place, Althermedia, Berm, Silver Plate, KDK, Świeża Bazylia, Live Polska.

Do kolejnego etapu PKP Intercity zakwalifikowało pięć z nich: Mediatouch, New Look Advertisng, Berm, Silver Plate i KDK.Spółka najwyżej oceniła oferty Mediatouch, KDK i Silver Plate i z tymi agencjami będzie pracować w zakresie usług eventowych. Będzie z nimi podpisywać tzw. umowy ramowe.

Pierwsze zlecenie powierzono agencji Mediatouch – chodzi o przygotowanie stoiska promocyjnego wraz z przygotowaniem i przeprowadzeniem aktywności eventowych dla PKP Intercity podczas wydarzenia 44. Bieg Piastów.

Z wybranymi agencjami PKP Intercity będzie współpracować przez rok od momentu podpisania umów. Możliwe będzie ich przedłużenie na maksymalnie kolejnych 6 miesięcy.

Do ich zadań należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa zaplanowanych przez spółkę eventów, w tym wsparcie przy budowaniu i realizacji zaproponowanej koncepcji kreatywnej oraz identyfikacji wizualnej wydarzeń.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta