„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 45 732 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 12,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 19,35 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 29 074 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 9,41 proc. do 23 047 egz.

Z kolei na kolejną lokatę spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 20,52 proc. do 20 932 egz.

Na ostatniej pozycji znalazł się dwumiesięcznik „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 8 137 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,65 proc.

Średni wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w dziewięciu pierwszych miesiącach br. stopniał o 14,21 proc. do poziomu 22 227 egz.

We wrześniu 2016 roku liderem wśród pism męskich też był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2015 roku zmniejszyła się o 17,82 proc. do 42 856 egz.

Drugi był „Playboy” (29 781 egz.; spadek o 22,94 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (22 021 egz.; w dół o 17,72 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]